Mitt i natten

Ehm borde prata om allt som gårdagen eftersom att kl faktiskt är kvar över 4 Måndag morgon. Iaf i söndags (igår) så blev de en tur i skogen, första gången nu sen vi satte igång och ja de var som att rida en full häst. Riktigt skumt faktiskt. Bingó vingla lite hit å dit och jag hoppas på att de var en kombo utav små snöstyltor och de faktum att hästen inte har något kvar, varken kondition eller kordination. Iaf så klarade vi oss helskinnade och Bingo var helt slut i psyket när vi landa på stallplanen. bara för att ja är trött nu så blir de lite hoppigt. Men iaf så har ja skrivit upp mig på lektion idag måndag kl 14.00 Blir bara skritt, skitbra tillfälle för mig att träna sitsen, blicken och hjälperna.
Ser fram emot det!


Jag har ju också funderat på att göra en tatuering =D
Jag vill ju ha

ett lejon och

tecknet för lejon.

Och med lite klurande å med en grov skiss har ja kommit fram till vad ja vill ha



Ja, jag ska självklart inte måla den själv utan tatueraren får ju måla om den, Men detta är ju grundidéen, Och jag gillar det skarpt. Frågan är bara vart ja ska ha den, Vill ha den antingen på vänster underarm, eller mitt emellan skulderbladen =D

Nej nu ska ja försöka sova. Och jag ber om ursäkt för ett osammanhängande inlägg. Sorry sorry


Kommentarer
Postat av: Marie

fin tatuering! i sommar blir det nästan inga tävlingar, dock :P

2008-03-25 @ 19:22:37
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: