Söndagen.

Söndagen startade kl 7. sjukt tidigt men hästarna ville ha frukost å gå ut i hagen. Så mamma och jag åkte iväg till stallet och hade utsläppet "själva". Är oftast 2 ägare men vi gav stallkamraten ledigt eftersom hon ändå var tvungen att åka innan allt var klart. Hon vart väldigt tacksamm iaf. En liten extra guldstjärna i himlen för oss.

Bingo blir bara piggare och piggare. Men fortfarande väldigt försiktig. Pållen tror ju som sagt att de är mig de är fel på. Han är ju frisk som en nötkärna. Iaf red vägen tillsammans med kamraten Annica. 20 min i skritt i spöregn, så kan man ju också spendera sin tid, fast de finns absolut torrare sätt. Men absolut inte lika underbara.

Jag kan inte mer än att hålla tummarna på att Bingo inte reagerar negativt på igångsättningen nu.. Jag skulle bli förkrossad. Då är faktiskt frågan om jag inte skulle ta bort honom. Om han liksom inte klarar skritt och ytterst lite trav. Då är de liksom inte värt de =/. Men ÄN så länge går allt väldigt bra. Håller tummarna på att de fortsätter den vägen.

Imorgon är de måndag och skola. Ledig tisdag och onsdag, skola på torsdag och katthemmet på fredag.
Bingo får ledigt imorgon och på onsdag hade ja tänkt. Blir nog ledighet på fredag också då både Hovslagaren och tandläkaren kommer. Men ja tror de är välbehövt. Han behöver få vila lite också. Kan hända att ja tömkör på onsdagen eller så. Får se vad vädret säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: