8 Days to go

Bingó och killarna går numera i den underbaraste sommarhagen jag någonsin sätt! Verkligen älskar hagen och det gör hästarna också! Sjukt stor med en liten damm. Bättre än så kan de nog inte bli för hästarna. Tydligen hade dom rejsat runt som galningar när dom hade blivit utsläppta imorse. Kan nästan se alla glädjesprång framför mig <3. Och det märktes att hästarna hade busat. Bingó var trött och små snubblig vid ridningen men de ordnade upp sig när vi kom ut i skogen. Red samma slinga som vi ridit tidigare då vi var borta i närmare 3 timmar. Idag hittade vi inte runt alls. Eller visst hade vi hittat runt men då endast om vi hade ridit samma skumma väg som vi hittade på lite vartefter vi red. Men nu skulle vi rida en snitslad slinga som slutade mitt i ingenstans (?). Fan fan fan va sur man blir då! Vi orkade inte med våran hullerombuller väg så vi fick rida tillbaka hela långa vägen. Var iof "bara" borta i 2 timmar denna gången, samt att vi travade en massa (behöver jag säga att min häst är underbar med klockren takt och med underbart sväv? tror inte det va ; )), vart även ett litet skutt, eller ja Múska travade stocken, Bingó travade, gjorde ett litet skutt och sen tyckte han att man visst kunde galoppera, vilket han fick göra i 2 steg. haha.


Klänningen kom idag, har inte hunnit hämta ut den än bara, Jag vill veta NUNUNU om den passar eller inte. Men imorgon har jag svaret. Håll tummarna på att den sitter bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: