Alla överlevde

J. kom idag som bestämt och allt gick bra. Så ja, ehm tydligen är vi pojk/flickvänn. Carro hade missat den lilla detaljen. haha, men får väl se hur de hela tar sig. Vet inte alls om det kommer funka men de är bara att satsa högt och skjuta lågt ; ) . Allt drog ut på tiden så de slutade med att jag inte hann rida idag. Iof gör de inget för Bingó har gått 2 dagar i rad men  han börjar få en liten (läs stor) gräsmage, så han behöver röra på sig lite. Får ta och rida imorgon ist. Ibland är de bra med stallkamrater har vi kommit fram till. Ena stallkamraten är hårfrisörska och ska klippa till min lugg imorgon, börjar bli sådär irriterande lång (för kort för att få fast bakom örat men för lång för att ha den "hängandes" för då irriterar den vid ögonen). Så får se hur luggen blir. Jag är sådär extremt petnoga med vem som ska klippa mitt hår, och min frisör som klippt mitt hår ett tag har bytt salong och de blir för långt att åka, vilket år så drygt. För hon var riktigt bra. Känner att ja gled ifrån ämnet som vanligt men, slutsats: Mamma och pappa var snälla mot J. och snart är de min tur att träffa hans föräldrar (som förövrigt är skilda vilket betyder att ja får uppleva hemskheten 2 ggr). Men det ska nog gå bra =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: