Drömmar

Glömde att skriva i förra inlägget att på väg till Lida så passerade vi Sadelmakartorp, stallet står tomt fortfarande och de smärtar lite. Iof vill ägaren av stallet hyra ut hela stallet med 6 boxar, men det är nog lite väl dyrt. Synd på ett sånt otroligt mysigt stall för övrigt! Carro saknar massa!. Hade det varit billigare så hade papps kanske tänkt hyra det <3. Prylgalen som han är ; ). Men visst fan vore de underbart med ett "eget" stall. Då skulle jag som han sa kunna ha en till häst och sen hyr ut resten av boxarna, som han själv sa "Hyr man ut 4:a boxar för ca 2500 kronor styck, och då ingår full service, så skulle man nog nästan ha allt betalt själv för sina egna 2 hästar". Någon som vill hyra stallet med mig? Eller inackordera era hästar iaf? ; ) 
Måste erkänna att ja saknar Sadelmakartorps alla mysiga ridstigar. Speciellt nu när Bingó och jag bara ska lalla i skogen!

Måste bara säga att jag hatar när folk inte kan svara på sms!

Nej nu börjar filmen ja ska se.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: