Irriterad

Fan vad lack jag är just nu. Här beställer man en klänning och dom skriver att klänningen finns i lager och att den levereras tidigast Fredagen 23 maj, går in och kollar på sidan jag beställde klänningen för att "följa" mitt paket och se om de är på väg eller inte. Då ser jag att dom ÄNDRAT "statusen" på klänningen och att den inte ska anlända förrens den 10:e Juni! Hallå vad hände här? Vart ju bara att ta bort den beställninge. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!! Jag som var så kär i den klänningen. Carro kan tydligen inte få ha tur hur länge som helst. Usch ja är både arg, ledsen och besviken. Sur som man är så titta jag runt på sidan igen och hittade en annan klänning. Som banne mig SKA komma innan nästa vecka är slut. Kostade 100 spänn mer men det SKITER jag i just nu. Klänningen jag hittade nu är iof betydligt sötare men jag ville ha min andra klänning =(


Nu hoppas jag att denna klänning faktiskt anländer i tid. Annars är detta fan sista gångne jag beställer något via nätet!!!

vid tangentbordet; En arg och besviken Carro som dessutom är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: