Misstag.

Vaknade vid halv 9 av väckarklockan, då hade ja fått sovit i 2 timmar. woohoo. Drog på mig stallkläderna och mamms skjutsa ut. Stallkamrat klippte till håret och nu är de kortare och fräschare, får se om jag slänger in någon bild imorgon eller så =). Red en stund på Bingó och han är lika fin som vanligt, trava lite på ovalbanan och dom små benen hade bråttom men gick att lugna ner och få fin trav i form. Mycket energi numera. Men de funkar.

Papps fyller år idag också. Grattis Grattis säger jag <3. Väckte honom imorse med frukost på sängen och han undrade varför vi väckte honom mitt i natten, haha. Så fick han öppna presenter och vid 3 kom resten av "familjen" över på fika och Carros goda tårta. Något gott kan man göra iaf.

Dagens största misstag var att slumra till i fotöljen innan middagen, som förövrigt åts på en grekisk Restaurang. Så nu får vi se om jag kan somna inatt. fan, blir sur på mig själv över att jag slumra till. Carro vill sova hela natten inatt. Får se hur de blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: