Sommar

Idag har de varit fullt upp. Fast det har varit skönt. Hämtade Annica med moppen vid 10 och så åkte vi till stallet. Red en ny väg som slutade på en bred härlig grusväg! helt helt helt helt underbart. Bingó är fin som vanligt och fick till en jävligt härlig ökad tölt. Har funderat lite och dem jag har pratat om detta med tycker att de är helt ok. Dvs jag funderar på att ställa upp på en Lätt tölt tävling till hösten. För egentligen, säg att de är 5 varv totalt på en ovalbana i tölt. Det vet jag att Bingó klarar, med den kondisen han har. Bingó älskar ju verkligen att komma ut och visa upp sig, samt att jag älskar att tävla. Fast de blir ju bara små tävlingar för mig tills ja har en ny häst. Men Bingó förtjänar att få tävla. Men detta sker ju som sagt i höst. Om det blir något överhuvud taget. Kan hända mycket under sommaren *peppar peppar, ta i trä*

Börjar bli sjukt sugen på att rida lektion igen, att träna. Träna på min sits och mina hjälper. Något jag kan behöva, Carro hamnar nämligen lätt i lite stolsits om hon inte koncentrerar sig ordentligt på några veckor. haha, så nu är de egentligen dags igen. Sen älskar ju Bingó att träna. Använda dom små grå och göra något på riktigt. Får se om de finns någon tid ledig.

Sen måste ja bara säga att jävlar vilket härligt sommarväder vi fått =D helt sjukt underbart!!
Dock så hotar dom med riktigt dåligt  väder på torsdag, fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: