ÄNTLIGEN är turen på min sida! :'D

Fick sova 1,5 timme inatt. Woohoo
Bingó fick iaf nya skor på sig och fötterna ser fina ut, sätter dock lite mycket vikt på insidan av hoven. Men tydligen är Islandshästar sånna. Inte fan vet jag och det var inget att oroa sig över direkt :P
Promenerade från stallet till mammas jobb i Jordbro för att få skjuts hem, promenaden tog ca 40 min (ca 4 - 5 km) Sjukt härligt väder!!!

Kommer hem och sätter mig i soffan och somnar till, vaknar av att mamma ringer. Prata lite med henne sen låg jag och halvsov tills mobilen ringde igen. Denna gång var det ett nr jag inte kände igen. Tvekar ett bra tag tills jag svarar (vääldigt sällan jag svarar på ett nr jag inte känner igen) och det var nog det bästa jag kunde ha gjort idag!! :D:D:D:D:D
De var från Arena Personal och nu äntligen ska jag börja jobba! :D:D:D:D Iof endast Söndagnatt från kl 00-07 (natten till måndagen) men det genererar ju i PENGAR :D samt att de är ju OB tillägg ; ) WIIIIIIII jag är så jävla glad just nu :D
Ska in till stora staden på Torsdag förmiddag och skriva kontrakt, sen ska jag jobba på Fredag mellan 04-07 (introduktion) sen på Söndag börjar jag :D Sen är jag första inhoppare om någon skulle gå och bli sjuk! Så jag hoppas de är många som bli sjuka xD haha, nej men det ger ju lite mer pengar om ja får ta något pass i veckan också :D

Men gladare än va ja är nu, samt LÄTTNADEN i bröstet jag känner nu är helt underbar!


Men vågar jag tro på att min otur har vänt och nu börjar turen??
Det är väl bara att vänta och se!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sagt redan men säger igen - SÅÅÅÅ KUUUUL, grattsi verkligen :D och sen måste jag fråga (för frågar man inte så får man ju aldrig veta, eller hur?) vad fan betyder OB-tillägg? :)



Och svar på kommentar: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAA. Carro är en fryslort ;D <3

2008-11-17 @ 14:10:40
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fia

Härligt! Fy fan vad bra du svarade! ;) Grattis!! :D Ja, jag undrar också.. vad är OB-tillägg?

2008-11-17 @ 18:11:34
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: