Den är så fiiin :') <3

Jag har gett upp det här med täckes skiten.. Mamma hade ett samtal med stallägaren eftersom de nu ska ha betalt igen. WTF liksom, ska ja betala 2700 kronor i månaden bara för att ja vill ha täckespåsättningar?!? Det är FAN inte rimligt!! Men som mamms sa, fundera på detta ett tag. Men händer det inte något kommer vi att se oss om efter ett annat stall som erbjuder just denna tjänst... Jag blir så jävla trött på att de ska vara SÅ JÄVLA SVÅRT att sätta på och ta av täcken >.< Jag förstår verkligen inte... Men ja vet inte om ja vill byta stall eller, eftersom Bingó trivs så jävla bra i flocken. och de är liksom det som betyder mest. Jag blir så arg när ja tänker på samtalet jag hade med en av "ungdomarna"... Nej usch dom är inte så service minded som man vill att dom ska vara. Tyvärr =/


Byter samtalsämne eftersom jag bara blir så jävla arg!.
Iaf så åkte plasten av idag och iiihhhh så fin den är <3<3<3 Jag är verkligen grymt nöjd :D
Fan att de ska kosta att göra, annars hade jag fett skaffat en till inom några veckor!!!
men visst är den fin?? :') (fast ja är lite öm över vissa ställen faktiskt :P)





Kommentarer
Postat av: Marie

måste bara berömma mitt stall igen =) stallägaren sätter på täcke på dagarna fast jag inte bett om det ^^ vi betalar 2500 i månaden! fiiin tautering! =)

2008-11-07 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: