Fortfarande dålig i benet :(

Okej jag kom ihåg glykosaminet och kattsanden xD

Bingó har stått i boxen sedan typ halv 12 igår (tisdag) idag vid 3 var han fan sämre än igår >.<
Han får till helgen på sig sen rings det ut en veterinär. Men det ska ju bli sämre innan det blir bra har jag hört?!? Så de kanske blir bättre snart. Nu hoppas jag också på att snön försvinner så att bucklet i hagen kan försvinna!!
Mamma var ju söt idag också :')

Mamma sprang förövrigt med Bingó idag (jag tvingade henne att springa xD)
Och Bingó snubbla till i första travsteget pga snön (dvs styltor) och mamma stannar å ser förskräckt ut
-jag tänker inte springa om han ska hålla på och bocka!!
-men mamma, han snubbla. Spring igen så jag får se traven.
-men är du säker på att han inte bockar då? (ser lite fundersam ut)
-jag lovar. Spring nu
Mamma springer och Bingó travar (och är jättehalt på högerfram)
-Men titta *ler jättestor* han bocka inte, DUKTIG Bingó *klappar jättemycket och ger godis*

Jag drog på lite linement på båda fram. Vet inte om jag ska ta och linda fram också "/ tror jag kommer att skita i det eller är det kanske en bra idé?
Håll tummarna på att han är bättre imorgon då!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch nej, är han halt igen?

Stackare! Tar visst aldrig slut.

2008-11-27 @ 00:00:05
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: