Huvudvärk och funderingar

Lillkatten är verkligen arg på mig nu, 3 dagar med samma behandligng (dvs avmaskning) men nu är det slut! Äntligen.. Han skrek från den sekund man kom med handduken och tills man släppte ner honom på golvet. Men vafan, såå hemskt är det inte att få en spruta med pasta i munnen :P

Var ute en jättesnabbis till Bingó, jag har mått lite halvdant hela dagen. Huvudvärk och yrsel. Iaf så mockade vi och kollade Bingós höger bak som sitter lite löst. Ska ringa Hovis imorgon för de måste på nya skor nu nästa vecka. Gärna med 4:a hål på så att jag kan brodda när det behövs. Än är de så lerigt och så sjukt onödigt med broddar. Ska försöka ha broddarna i så lite som möjligt iår. Eftersom det ändrar på kotvinkel samt hasvinkeln. Men nog om det ; )

Idag har jag faktiskt anmält familjen till Roomservice. Hoppas dom hör av sig :D vore så härligt om något blev fixat här hemma för en gångs skull. Men med min vanliga tur så blir vi väl inte en av dom lyckliga. Men man ska aldrig säga aldrig har jag hört ; )


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vad coolt, hoppas de väljer er =)

2008-11-14 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: