iiihhh <3<3

Iiihhh, okej men jag älskar min häst något så enormt!! <3<3<3. Åkte ut sent till stallet idag och red på ridbanan och Bingó förbluffar mig genom att tölta klockrent på volt!! Jag kan svänga och trixa utan att han tappar balansen och därmed takten. Jag har väl även själv lärt mig att balansera upp honom ordentligt på volten men vet också att ja inte kan göra allt.. Han måste lära sig hitta sin egna takt. Iaf så tölta han superduper jättefint <3<3 Och traven ska vi inte prata om! Liiite övertalningen men sen jävlar for dom där bakbenen in under kroppen, ryggen höjdes och jag hade ingenting i handen <3<3<3 Bingó vet när han behövs som mest sen vet han också hur mycket berömm han får när han vart duktig. Tog en skritt på långa tyglar paus mitt i allt eftersom han gick så jävla bra, och hela tiden drog jag handen längsmed mankammen, och vem går och kromar sig och frustar och ser jäääättestolt ut?? Min Bingó såklart <3<3 Mitt älskade troll :'D

Får se hur de blir imorgon, kanske ska ta och longera lite?!? Allt beroende på väder och vind samt humör :P



Bakade faktiskt idag också, bakade schackrutor. Och lyckades med att bränna mig på handflatan på vänster hand. Lagar mat till mig själv senare på kvällen och lyckas med att hälla säkerligen 3 liter kokande vatten på högerhandens långfinger >.< AJ säger jag bara!! Jag verkligen HATAR att bränna mig. Som ja sa till pappa, att de gör fan ondare att bränna sig än att tatuera sig >.< grymma smärta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: