Jag blir rädd för mig själv!!

Nu har jag precis gjort något jag aldrig trodde att ja skulle göra igen. MEN JAG ÄR DESPERAT!!!
Jag har anmält mig till både S-post och Sdr (dvs tidningsutdelare, eller rättare sagt reklamutdelare) Har varit det förut för båda bolagen och ja vet vilket skitjobb det är!! Men jag börjar snart att gråta eftersom jag aldrig får något jobb!! Det är faktiskt helt omöjligt. Så nu hoppas ja på att de iaf något distrikt ledigt så jag kan börja dela reklam igen då. Vafan, lite pengar genererar det ju iaf! Samt att man får motion ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Vad tycker du om idén att jag lägger upp videos och inspelningar på när jag sjunger, på min blogg?

Tacksam för svar :]

2008-11-09 @ 00:48:32
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: