Lördag

Bingó är bättre idag. Inget syns i skritten längre och jag fick en stallkamrat att springa med honom på ridbanan och det syntes ytterst lite på rakt spår, dock syntes det liiite mer när dom svängde. Men snart så borde han vara bra igen. Vet ju att det bara handlar om en vrickning och dom går ju över. Man vet ju själv hur ont det gör när man vrickar foten ordentligt, hur svullen man blir och hur illa man går några dagar tills allt är tillbaka till det normala igen : )  Bingó är pigg iaf, hoppa och studsa som en jävla gummiboll. Var tvungen att åka ut (eller tvungen å tvungen) men åkte ut 2 ggr idag, en mitt på dagen för att fixa allt och kolla hur han mådde å ge lite lunchhö. Sen hade jag insläppet ikväll. Pappa fick leka grindpojk ;D De flesta hästarna är lite hoppiga och tossiga. Jag vet faktiskt inte riktigt varför men ja, något pågår iaf ;D
Sen vart det middag med bror Jimmy och hans fästmö Linda, trevligt trevligt.

Fick höra för någon dag sen om hur Bingó var i flocken den första tiden, och tydligen hade dom bråkat runt en del.. Men tjejerna i hagen bredvid var det som tog hans intresse :P och innan Bingó kom in i flocken var ingen av killarna direkt intresserade av tjejerna, men när Bingó kom blev det andra bullar haha. Och Bingós "tjejer" är lilla Hera och Múska haha. Man kan faktiskt vakta fast det är ett staket emellan ;D haha okej egentligen hade detta inget att göra med dagens inlägg men ja kom på det bara sådär (a)

Imorgon är det globen :D ska bli skojj, så först stallet vid 9, hem, duscha käka sova (om jag hinner), drar till globen vid 3 halv 4:a. käkar middag någonstans, kollar på kvälls showen, sen beroende på när den slutar så är det antingen hem, eller direkt till jobbet. Sen på måndag kl 7 slutar jag och då är det DIREKT hem för att SOVA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: