min kära lilla ponny <3

Iof har han fått för sig att man inte alls behöver komma när matte ropar. Kommer man inte får man ingen morot. Så är det!.. Men iaf så var ju lilla Annica med ut och red lilla Muska såklart :) Vi hade planer på att rida till Kolartorp men mörkret kommer FORT!. Så det vart våran lilla väg fram å tillbaka 2ggr faktiskt. Och Bingó tölta som en klocka <3<3 Så jävla vacker :') Gasa på lite i galoppen men vafan man kan inte få allt. Jag fick iaf stopp på honom haha. Jag hatar mörkret och alla jävla reflexer man måste sätta på sig, vem orkar i ärlighetens namn klä på både sig själv och hästen 100 olika reflexer varje dag hela vintern? Jag har turen och kör på ett reflexländtäcke till Bingó och de får räcka. Jag själv kör aldrig med reflexer (finns ju lite reflexer på jackan så vafan) Anser att Bingó är viktigast eftersom han kan springa ut på vägen å så om de skulle hända något.

Iaf så blir de inget Firmakeppni för mig och Bingó. Vi tar ist en lektion för Marie Carlsson (om vi nu får vara med vill säga, ska ringa på måndag). Både pappa och jag anser att de är mer lönsamt. Eftersom våran ridlärare som åker ut till stallet har ledigt ett tag framöver å så. Men ja ser verkligen fram emot lektionen (om de nu blir något, men de tror jag faktiskt :))


Och jag som inte följer Idol tycker idag att den bästa åkte ut. Lars vafan, gör en skiva och jag köper den iaf!!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha jag gillar inte lars ^^ han är så svår att få grepp om! de tre senaste framträdanena tycker jag har varit katastrof! ^^ // en idolnörd ^^ kram!

2008-11-08 @ 10:51:17
Postat av: Frida

Usch Carro, man skall icke tycka om Lars ^^

En i klassen är kusin med honom (A) Jag är så cool =P Kram

2008-11-09 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: