Påminnelse

En liten påminnelse till mig själv;
Ta med silikonsprayen till stallet!!
Köp glykosamin, kattsand, torrfoder. Kolla pris på liniment!


Och vem tror att jag kommer ihåg allt?? xD
måste även komma ihåg att kolla vilka hovar som är varma. För idag var det V-F och H-B så frågan är varför han vilar på diagonalen.... Eh, jag orkar inte sitta här och tänka på sånt nu. Han blir säkert bra snart om benen får vila lite.. Och jag gissar tyvärr på att han får gå i bodenfållan ett tag också... För den är inte bucklig och då kan han fan inte gå och vricka fossingarna. Då är han bara dålig och då blir jag bara arg!! Så jag hoppas att det blir varmt, så att snön försvinner och att geggan kommer tillbaka ist. För då får min ponny gå med kompisarna!! Och jag skiter i er som vill ha en vit vinter! SÅDESÅ


sen har jag ont i min axel :( jävla skit... ont i fingrarna också, jävla kyla >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: