Seeeeg dag

Jippi, cirkus 3 timmar spenderade jag i sängen, sov inte så värst mycket den tiden. För när jag väl var påväg att somna så drog Bosse runt som en idiot. Jaja, får väl se om de blir lite mer sömn inatt då!!

Åkte ut till Bingó vid 11 och drog med mig 2 st stallkamrater på ridtur. Blev en skritttur på ca 1 timme idag :) Solen titta fram lite då och då och Bingó var sjukt härlig att rida, inge stress eller något. Utan han knata på med halvlånga tyglar och lyssna super. Annat blir de väl imorgon men vafan ; ) haha
Fick nyss mejl om att det inte blir någon kurs på fredag >.< ridläraren åker till Island! och jag som verkligen såg fram emot kursen. Iof så kommer den att bokas om så det blir säkert något innan jul men ändå!!

Fick lite middagsgäster som precis åkt hem. Så nu sitter jag här igen :) 
Inatt hade ja planerat att lägga mig och sträck kolla på alla Eva & Adam filmer (ja hejj, kalla mig oseriös men ja älskar dom xD) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: