Snabbis :)

Blir ett snabbt inlägg. :)
Jobbade idag, från kl 00:00 till 07:00, tiden gick väl sisådär fort. Ibland var det mycket att göra, ibland var det tomt. Men nu är det över iaf ;P Somnade runt halv 8:a och vaknade igen vid 10 halv 11 utav flera stallkamrater som ringde i nöd. Ingen vågar åka ut i snöovädret som härjar just nu. Så tur att lilla jag finns då ^^

Bingó får världens snöstyltor men jag vill inte ha snowgrips på. Får se om det hjälper med att spreja lite silikon på hovarna när man rider :) Nu ska jag byta om för att i snöovädret knalla över till Annica för att käka middag :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan, nyfikna jag igen (a) Varför vill du inte ha snowgrips på? :D fan att jag blev påmind om att de behövs... Dyrt! x)

2008-11-25 @ 22:59:45
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: