Snöig Söndag

Somnade till sista Eva & Adam filmen, dvs runt kl 6 imorse.. Vakna lite till och från och klev upp vid 11, Totalt sovit sisådär 3 timmar inatt igen >.< Men de är mysigt att ligga och klappa liten katt som kurrar <3

Tog oss en ridtur i regnet och galoppa lååångt med Annica och Múska hack i häl :P det gick fort fort xD
Sen hittade vi travbanan!!! Ska bara ringa och fråga först om vi får rida där ^^
Sen lyckades Bingó med att fastna med hoven/skon under en stor jävla sten och skon flög all världens väg när han väl kom loss. Så det blev att sitta av och gå hela jävla vägen hem (ja vi var "längst" bort och var påväg tillbaka) Börjar gå och Annica säger att regnet ändrar form. WTF det SNÖADE!!! och inte lite eller, jävlar va mycket snö det kom!! :o

Ringde Hovis sen i bilen och hon kommer ut imorgon och skor om Bingó, det var ändå dags nu, gått 7 veckor sen sist. Men så underbart att hon kunde komma så fort :') då blir jag glaaad :D Världens bästa Hovis <3<3 ^^

Nu har jag precis landat hemma efter stall + veckohandling + duschen, sitter här med mina döskallelångkalsonger :D och sovtröjja ^^, ska upp och dra på mig mjukisbyxorn också. Fryser som en ja vet inte vad!.

Snart dags att börja med middagen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: