solen finns fortfarande!! :D

Idag titta fan solen fram, det var år och dar sedan sist!!
Annica var med ut och red Múska och vi tog oss en sväng till kolartorp och Bingó töltar som världens klocka just nu!! DET ÄR HELT OTROLIGT!! Såhär fin har han aldrig varit, men vart är formen?!? :( Svettiga var vi allihopa när vi landa på stallbacken! Härligt med schysst väder och underbart ridsällskap <3

Sen får jag frågan från en stallkamrat om jag vill tömköra hennes häst. Och de säger jag inte nej till! Tömkörning som är så kul :D så det vart till att tömköra hennes lilla sto ett tag och de gick väl ok :P Hon var inte riktigt med på noterna men vafan ; ) Är de ok väder imorgon ska jag nog tömköra både Bingó och stallkamratens sto :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, solen kikade fram här också efter en veckas regn! Härligt! Men tills jag var ute var det mulet igen :(

2008-11-13 @ 20:46:04
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: