Terroristen

Ska nog fan ta och döpa om Bosse till terroristen. Seriöst den där katten har något stort fel i huvudet. För tydligen är det JÄTTE kul att sitta i sandlådan och skopa ut ALL sand på golvet. För att när det ligger på golvet kan man dra runt det ÖVERALLT!!! Se så kul jag har det matte *krafs krafs*. Jag vill ju inte eller skrämma iväg honom därifrån utifall att han får för sig att man inte får vara där alls och utför sina behov någonannanstans >.< Iof ska jag ta och köpa mig en låda med lock och dörr så den jäveln inte kan fortsätta med sitt dumma beteende. HAHAHAHAHA *evil laugh*
Nu är han typ rädd för mig (eller ja, jag har skrikit lite på honom och nu låtsas han väl mer att vara rädd för mig ;P) nu räcker det med att jag blänger på honom så springer han all världens väg för att komma tillbaka och gnälla lite så att jag kan blänga på honom igen, and round it goes! Men han är ju så jävla söt när han sovar ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: