Today

Imorgon gäller det kl 10 ska jag vara på deras kontor och skriva kontrakt samt få arbetskläder :D wohoo!!
Dom ringde idag och jag missade samtalet för jag klev precis ut ur duschen. Iaf så talade dom in på telefonsvararen, och jag fick typ hjärtklappningar innan jag insåg att dom bara ville ha min sko strl och klädstrl xD Så jag fick ringa upp och så sa jag att jag typ hade fått hjärtklappningar innan jag fick reda på vad det gällde och hon bara skrattade åt mig :( haha

Red Bingó på ridbanan idag, och den var hård men det gick ändå. Tränade lite öppnor samt förvänd sluta. Gick toppen. Ville däremot inte riktigt bjuda till i traven men det kom tillslut. Började ju snöa som fan också >.<
Nu har vi bytt till vinterdäck på alla bilarna också. Mamms var något orolig när vi åkte från stallet å snöovädret med sommardäck men vi kom ju hem oskadda : )

Och inatt fick jag sova nästan 6 timmar också :D nu tror jag att det vänder!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: