Vinter? NEJ tack

Ingen stallägare som kontaktat oss än och jag inser att jag aldrig kommer få mina täckesbyten vilket är så jävla fucking störande så ja knappt vet vad som är svart eller vitt. Seriöst?! Vart ligger problemet, dom blir ju av med en "kund" när dom håller på så som dom gör >.< Jag blir gaaaalen!!

Bingó vart iaf longerad idag och trava jätte jätte flott <3 galoppa lite också och de vart liiite stelt men de var pga att marken hade börjat frysa till sig och bli hård. Imorgon ska Annica rida, och de lär bli en tur längst vägen eftersom det blir så jääävla mörkt så tidigt nuförtiden -.- Jag gillar inte vintern, det gör jag verkligen inte... Ge mig sommar! Ge mig sol! Ge mig värmen<3!! Och snart är de första advent också (bara för att låta ännu mera positiv) suck, kan man gräva ner sig i ett hål och vänta på sommaren?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: