2 år älskling <3

Kan inte fatta att de är 2 år sen Bingó och jag böt stall och då han officiellt blev MIN!!! 2 hela år. Känns som de har gått 10 om ja ska vara ärlig, min häst är min andra hälft! Och vi känner varandra så väl att de är sjukt! Jag älskar verkligen denna varelse <3<3. Dagen bjöd iaf på en mysig skogstur, tji fick jag. Bingó var superduper pigg och hoppig och studsig men va gör det när man har världens finaste?!?. Var dock påväg av en gång då en liten rädd hare prassla till i en buske precis bredvis oss. Bingó flög rakt upp i luften och kasta sig framåt/åt sidan. Men jag var beredd på att något skulle hända eftersom han var så pigg och busig.  Men vi kom hem välbehållna sen iaf ;)


Men tänk ändå hur mycket man går igenom med en häst. Bingó har hört mycket som ingen annan hört. Han har tagit emot tårar i manen ett antal gånger. Värst var vid Stavkliniken. Fan ja trodde jag aldrig skulle sluta gråta. FAN va jag älskar denna häst. Han gör just MIN dag värld att genomföra. Och de är coolt att vi kan läsa av varandra så väl som vi ändå gör. Och jag vet att Bingó gör allt för mig, därför gör han ibland lite för mycket. Han vill inte svika mig. Och jag vet att jag ibland pressar min häst ett steg för mycket. Men jag vet också att han klarar det. Jag gör allt för min Bingó, det finns helt enkelt inget jag INTE skulle göra för denna underbara skapelse <3 Vi har varit med om mycket tillsammans, träningar, kurser, tävlingar, klinikbesök, igångsättningar, avramlingar, promenader, framsteg, bakslag, vi har träffat många underbara människor och hästar. Jag vill aldrig att tiden med Bingó ska ta slut. Jag vill fortsätta se världen med min häst. Jag vill fortsätta nå framgång. Jag vill ge min häst ALLT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: