Årets sista grillning

Jag som rubriken lyder, idag sker nog årets sista grillning, och jag ska njuta av varje tugga. För jag äääälskar att grilla och jag äääälskar sommaren som tillåter detta! Har jag tur kanske de blir någon mer grillning men man ska aldrig vara för säker!!

Älskade Annica är så söt och följer med mig till dalarna imorogn <3 har vi supertur så funkar bastun då ska vi basta och springa ner till dalälven för ett dopp och sen kuta tillbaka ^^. Haha, hela dalarna lär höra ett iiiiiihhhh KAAAALLLLLTTTT!!!
haha xD. Bingó var konstig idag vid longering och jag hoppas hoppas på att de beror på att han är lite öm och varm om framfossingarna. Får vila en vecka till. Sen ska jag börja rida, för ja kan inte hålla mig längre ^^

Nej nu ska ja upp å grilla :D mums mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: