Fredags eftermiddag :)

Var ute i stallet för en stund sen och Bingó kom traskandes i hagen som vanligt när man ropar <3 bara de håller i sig nu :P För de är i vinter jag vill att han ska komma.. Jävla ler hage >.<
Aja iaf kolla häst en snabbis och så fick han äta lite hösilage / vanligt hö i stallgången medans jag pulade runt lite. Sen åkte han upp i hagen igen. Sen drog mamms och jag till willys och sen vidare till eurostore där jag fick världens coolaste långkallingar xD

Precis klivit ur duschen nu och senare ikväll kommer Annica, då ska vi skrika lite medans vi spelar Lord of the rings på x-boxen xD det blir nog bra det. Laddat med godis och chips nu så :)

Ha en trevlig kväll alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: