Jag blir gaalen

Famijen Ahlberg är en familj som har ytliga problem med att bestämma sig för saker och ting, var nyss en sväng på Bauhaus med föräldrarna och vafan ska de ta över 1 timme å bestämma sig för en hall lampa?!? "vi tar den här?!?" "njaee, den här var roligare" "ja men den har konstiga lampor" "den här då? eller nej kanske inte för den är för stor" Jag ger upp. Visst dom hitta en lampa men när dom står i kassan så säger båda två, men den andra kanske var snyggare ändå? Det är i dessa ögonblick som man vill ta den där lampan och dänga den i huvudet på sina kära föräldrar >.<

Är man elak när man tänker så eller?!?! :P Nej tacka vet jag mig själv som vet om jag gillar något å kan tänka mig att äga den prylen på 2 sek. Är den rätt så bara måååste ja ha just den, är det fel så, ja då letar jag vidare UTAN att tänka på den som ja precis ratat. Det är så man går framåt, det är så man får resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: