Nu är jag så jävla less!!

Jag är så jävla less på folk som ska lägga sig i "Det vore ju bra om du fick ett jobb nu", "har du sökt det här jobbet", "titta här kan du jobba", "hur många jobb har du sökt nu?!?!" BRY ER INTE. Det hjälper inte mig det minsta när ni lägger er i. Jag får inte ett jobb snabbare för det. Och hela tiden sitter ni där med era jobb och tror att skaffa jobb är hur lätt som helst. Se där har ni fan allt fel. Det är totalt jävla piss äckligt svårt!! Ingen vill ha någon utan erfarenhet. Så är det bara!! Sen ni era jävlar som inte tror jag anstränger mig, ni har också fel något så in i ... fel har ni!! Ni vet fan inte hur många jobb ja söker och hur mitt självförtorende sjunker och sjunker efter alla dessa "nej tyvärr är inte du den vi söker, men lycka till i framtiden" Utan alla jävla förbannade arbetsansökningar jag skickat iväg, så får jag tillbaka svar på ca 90% av dom, med just det meddelandet. Resten svarar inte ens. Och jag hoppas hela tiden på att få komma på intervju men inte ens så långt kommer jag.

Så ni era jävlar (ni vet vilka ni är!!!) SLUTA ATT ENGAGERA ER I MITT JOBBSÖKANDE!! Det går ju så jävla bra ändå, jag behöver inte era kommentarer, era pikar, era tankar och funderingar. Skicka över dom på någon annan. Jag är trött på er!! Ni vet fan inte hur jobbigt jag har det. Vafan jag har en häst att försörja, på vilka pengar då? juste. SÅ snälla söta rara, KÄFTEN med er om ni ska börja prata jobbsökande med mig, jag stänger bara av mina öron och går därifrån!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är så jävla träligt, I KNOW! Varje gång man pratar med nån man inte pratar med dagligen, typ mamma & pappa så "har du jobb än?" "MEN NEEEEJ JAG LOVAR ATT NI KOMMER FÅR HÖRA OM JAG FÅR JOBB!!" ååååh . jag hatar den frågan.

2008-10-21 @ 22:34:50
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: