Ritat igen, Jessica Simpson :)

Som alla vet så älskar jag att måla porträtt :D
Idag kom pappa hem med present <3 fick äntligen ett schysst "ritsätt" dva lite grafitpennor, rikol (svart å brunt), träkol, knådgummi och äntligen en stompfer <3<3<3<3<3<3

 Nya leksättet <3<3<3

Äntligen slut med en simpel penna och suddigummi!! Det duger nu endast till att skriva mitt namn med :D

 Adjöss med det gamla :')

Var ju tvungen att testa grejjerna och jäävlar va kul och bra de gick, men fortfarande, detta är första gången jag målar med dessa grejjer så resultatet är väl egentligen lite halvdant!! Men vilken skillnad det är! Så mycket lättare det blev!! Jag är helt i extas!! :D:D:D:D:D:D

Här kommer iaf resultatet, Jessica Simpson är det btw (en mycket vacker tjej enligt mig)




Och jag suuuger på att måla kläder, men vafan. Det är det nästa jag får träna på :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Oj vilken fin bild! Du är jätte duktig! :)

2008-10-04 @ 20:08:23
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: