Snart dax!!

Imorgon drar jag och Annica till Teds Tattoo ute vid Brommaplan för att kolla hur mycket de kommer kosta samt att boka tid :D:D:D:D:D:D Så jävla nära nu och ja är nervös :o haha. Ska måla lite på en design nu ikväll som ja ska visa imorgon. Har börjat fundera på att den kanske ska ha lite orangea inslag men får se hur mycket extra de skulle kosta och va dom tycker om det liksom. Men är rädd för att den annars bara kan se ut som en svart klump annars =/ Får fundera lite som sagt och ska skissa lite ^^

Och har jag berättat att lillkatten dampar som faaaan timmarna innan vi ska sova?!? Det är grymt enerverande, men han sover längre på natten då iaf. Men oftast brukar han vakna runt 4 och dra runt en sväng i mitt rum och leka med mössen. Sen somnar han om med mig igen <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: