Tisdag

Idag fick jag sova lite längre. Liten kissekattunge var nog trött!..
For iväg till stallet ganska tidigt och spenderade 3 timmar där, Varav cirkus 2 timmar var åt att klippa Bingó igen. Alltså den hästen sätter ju vinterpäls som ingen annan. Den vinterpälsen han hade när ajg klippte första gången är ungefär de det flesta andra hästarna har NU. Och när jag klippte idag hade han ungefär lika mycket päls som innan första klippningen. Herre gud säger jag bara. Men min prins är jätteduktig och stod blixtstilla nästan hela tiden. Man måste ju gå lite fram och tillbaka ibland för att se så att matte inte somnar ;P


Sen är lillkissen överallt. haha, snurrar runt på databordet och klättrar runt på mig å håller på. Än så länge är han bara på nedervåningen. Tänkte släppaut storkatten imorgon och ta med mig lillkissen upp på övervåningen så han får lära känna den platsen lite innan vi släpper ihop odjuren :P Vilket jag hade tänkt att göra till helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: