Utflykt

Idag tog jag och Annica oss en utflykt till Brommaplan :)
Bokade tid för tatuering :o Måndag kl 17 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!
Va har jag gett mig inte på?!? x)
Men de kommer att bli såååååå fint när de väl är klart. Och lite smärta måste man ju utsätta sig för ibland :D
Nu ska ja bara måla en liten design som dom kan tvärdissa och måla ny sen på Måndag xD Men ja vill ha med mig så dom fattar vad ja menar eftersom ja suger på att förklara ; )

Och vet ni, Bingó får faktiskt sina täckesbyten nu! SÅ jävla härligt!!! Nu fick jag MIN anledning att stanna. Och tack för det för Bingó och jag trivs faktiskt! Så är det :)


Kommentarer
Postat av: Agn

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH tatuering gör inte så ont som du tror, jag lovar, och fan du vet väl vart jag taturerade? :D ihihiihihih nu blev ja glad :D

2008-11-01 @ 01:34:38
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: