Fredags Cruising på Sveavägen

Mackorna är gjorda, saften är i flaskan, kaffebryggaren är laddad för att jag bara ska behöva trycka på knappen. Alla kläder är framtagna och jag är inte ett dugg trött. Fast jag egentligen borde ligga å sussa sött i sängen nu eftersom jag ska upp KL 5!!!! Har laddat kaffebryggaren med extra starkt kaffe xD Får se om ja överlever dagen, annars får ja lägga mig i transporten å dra över mig ett hästtäcke och sova medans Åsa rider fram eller nått xD.

Var inne en sväng på cruisingen på Sveavägen, inte så mycket bilar men ALLTID lika jävla kul när folk kommer fram och frågar om Mustangen, pappa hade dragit iväg tvärs över gatan bara för att hälsa och hjälpa en kamrat och jag stod kvar vid bilen för att vänta in några kamrater. Då kommer en "äldre" man med sin son och frågar om Mustangen, Och alltså jag är väl inte sådär super på läst men fick iaf fram de han ville veta :) Och det är alltid va de är för motor som sitter i osv ^^.

Pappa är ju sötast också, när vi skulle åka hem åkte vi sveavägen tillbaka för att åka via slussen hem och några killar skrek "börna börna" och pappa kan ju inte låta bli utan drar igång och börnar som fan ^^ Också en jävla härlig känsla när bilen trycks ner i bak och lättar fram. Sen att de är lite hästar som skriker och däck som skriker är ju bara en stor bonus ;P

Nej färdig skrytet om Mustangen för idag. Nu ska jag nog bara kolla lite till här på datorn, sen ska jag väl dra mig till sängen å kolla på tv innan jag somnar. Fan kl 5, de är okristligt tidigt >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: