Ikea, helvetet på jorden!

Vakna av galen katt som jama i örat. Duschade och åkte ut till stallet, hämtade Bingó som var jättehungrig och fick beta lite gräs innan det blev stor rengörning av ponny :) Gick igenom hela Bingó med borste och tovade ur svansen ordentligt och smörjde manen osv, Tillslut vart han så fin så jag bara var tvungen att olja hovarna. Min vackra ponny <3
Gick en liten sväng idag på 10 min och stannade och betade ännu mera gräs och Bingó var i himlen haha.

Var en sväng till Ikea, eller sväng var väl att ta i. Fan va mamma och pappa snurra runt som två vilsna hönor. Efter 2,5 timme kom vi ut med ungefär hälften av de vi skulle ha.. Jag fick iaf äntligen en ny kudde. Men NEJ det var inte värt att knalla runt på Ikea för en kudde för 59 kronor!! Men nu jävlar inatt ska ja sova som en gud! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: