Mardröm

Vaknade upp imorse av katten som spydde, men eftersom jag vaknade så hastigt så kom jag för en gångs skull ihåg vad jag drömde, fast denna dröm hade jag kunnat vara utan. Drömde att vi sålde Bingó för att jag ville ha storhäst, dvs en travare (närmare bestämt Machen, Agnes pålle) Minns att jag inte tyckte det var kul och grät som fan över att jag hade sålt Bingó och att ja ångrade att jag hade sålt honom för att jag egentligen älskade Bingó så mycket, och ja drömmen var sådär läskigt realistisk. Men som tur är kommer den mardrömmen aldrig bli sann!! Och tacka gud för det!!!!


Hade fullt upp idag, slipade de resterade dörrarna i hallen samt golvlisterna. Pappa har nu målat och det ser superfräscht ut. Bakade även kakor som vart mycket uppskattade i stallet :P
Skulle rida idag men det går ju för fan inte med alla dessa jävla mygg som är ÖVERALLT!!! Det är fan sjukt över hur mycket mygg det kan kläckas fram på en vecka. Och dom jävlarna DÖR JU ALDRIG. alltså nej usch.

 Kakorna ^^


Imorgon åker jag ut tidigt (eller ja iaf typ runt 1) får se om det är Mindre mygg då, för idag var det så hemskt att Bingó kom till mig i hagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: