Naken men glad häst

Idag vart Bingó en nakenhäst igen. Han är ju så jävla trött och seg av all päls så idag blev det till att helraka honom. Och jävlar vilken skillnad på humöret. Han piggna till direkt och när jag släppte ut honom i hagen rulla han flera gånger och drog iväg i en serie med bocksprång och sen iväg i galopp upp till kompisarna och stegra och busa lite till. <3<3
Mitt allt <3

Tog faktiskt bara 1,5 timme att helklippa och Bingó var ju superduper duktig som vanligt och stod helt stilla hela tiden. Sötast är han när klippmaskinen "kliar" sådär skönt på vissa ställen, som mellan frambenen. Då ska han klia tillbaka, så jag vart kliad på ryggen till å från xD. Han har ju charm den där hästpojken <3

 Bingó redo för klippning

 Nakenhäst <3

 Rulla rulla, dra iväg i en serie med bocksprång och galoppera till kamraterna <3<3
Mitt fina odjur :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: