Nervös?? vemdå? jag? :o

Allt är fixat för Jobbintervjun på Onsdag, mamma fick något ryck och började diskutera kläder. Vafan, funkar inte vanliga Jeans å en tröjja? Det kommer jag köra på iaf, men enligt min mamms ska man se proper ut osv. Men jag behöver ju inte se ut som 50 när jag är 19?? :P
Referensen är fixad också, vilket inte var något problem, precis som ja trodde då :P

Har slipat 3 dörrfoder i hallen idag och att hålla i en liten slipmus i 2 timmar sätter sig i händerna, ni vet när det pillrar sådär härligt. Nu är det bara 2 dörrar kvar, det är verkligen sjukt hur många dörrar man kan ha i en jävla hall, vi har ytterdörr, dörr till toa, dörr till trappen, öppning till köket, dörr till föräldrarnas sovrum, Öppning till vardagsrummet, samt 2 st garderober. På en yta som är 7 kvm eller nått sånt -.- Suck, hallen verkar aldrig bli klar om man säger som så!!!

Gått och blivit sjuk har jag också, fått mammas förkylning men som det alltid är med förkylningar så är denna snäppet värre än vad mamma hade, feber, nyser, fryser, svimnings attacker osv. Och jag som inte liksom har tid just nu att gå och bli sjuk, Imorgon ska ju Bingó bli behandlad av kiropraktorn, vilket ska bli kul!, och på onsdag måste jag ju vara fräsch inför intervjun!! Iiihhh så nervös jag är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: