Sömlös natt i sthlm

Jag vet att jag kommer att DÖ innan dagen är över. Vafan helvetes jävla skit! varför kan jag aldrig sova när jag VET att jag MÅSTE sova. Somnar ju i vanliga fall vid halv 3 ungefär. Så ja trodde ju att ja skulle göra de idag också, men nej då. "Du ska ju upp igen vid 5 så nu ska vi jävlas med dig" FAN va ja hatar detta. Varenda gång, det slår liksom aldrig fel. Och de är bara för att jag antagligen räknar tiden innan ja ska upp. Började räkna ner vid 1 ungefär "jaha 4:a timmar kvar att sova" Sen helt plötsligt vart det bara 2 timmar kvar, och då var jag ju tvungen att gå upp på toa >.< Sen gav jag upp..

Huvudvärk har jag också men faaan va ja kommer sova gott inatt!!....
Ne ja ska väl snart ta och kliva upp å sminka mig och sätta på kaffet, sen är nog kl halv 6.. Men nu, huvudvärkstablett!!

Ha en bra dag alla ni som fått sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: