Strandsatt på Eko´s parkering

Blev väckt runt halv 10 av mamma, dags att göra sig iordning och åka till Globen för att byta biljetterna, fick schyssta platser nära scenen så det blir nog bra det där tillslut :)
Mamma och pappa drog vidare till Dalarna för att skriva kontraktet på nya sommarstugan dom nu är ägare på, så dom blir i dalarna över helgen. Skönt som fan att vara själv!!
Jag åker iaf iväg till stallet och rider en sväng i skogen och Bingó är pigg pigg och travar jättefint <3, imorgon ska jag nog rida igenom honom lite på ridbanan, Se om vi får någon tölt :P. Och Bingó är fortfarande "rädd" för något i stallet, verkligen sjukt irriterande när man får dra in honom >.<

Och jäääävlar vad mycket vinterpäls han har nu alltså, det är verkligen sjukt. Blir nog att klippa honom mycket tidigare iår än förr året, för ja hade planerat att ja skulle göra det sista veckan här i september men det blir nog tidigare, för seriöst, mina fingrar försvinner i pälsen han har framme på hals/bog/framben och bak på rumpan =/ blir ju supervarmt för honom ju. Aja åker iaf hem från stallet för att byta kläder och för att senare åka till eko och handla lite grejjer, ska åka hem från Eko och moppen startar inte, funkar inte ens när jag försöker kicka igång den. FAAAAn va sur jag blev. Ringde far och han tippa på elfel, ja men jippi eller inte >.< Fick ringa bror som fick sitta i köerna på essingen för att hämta mig på ekos parkering, åka hem, hämta släpkärran, åka till eko, och precis när vi kliver ut på ekos parkering börjar det att spöregna, så i spöregnet ska vi nu lyfta upp en 80 kilos moppe ca 70 cm upp för att komma upp på släpet. DYGNSUR var jag kan ja säga dig, allt gick iaf bra och brorsan klarade det galant att köra med släp. You go Jimmy ^^.

Ibland är man lyckligt lottad när man har en underbar bror <3 Tack ännu en gång. Annars hade jag nog fått putta hem skiten, och det hade tagit ett braaaa tag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: