Todays News, Tomorrows History

Föräldrarna åkte till Dalarna imorse för att avsluta affären med nya sommarstugan. Så nu har vi två sommarstugor varav den ena ska säljas till sommaren. Moppen är ju fortfarande trasig >.< och jag har underbara stallkamrater som ställer upp <3 Så en stallkamrat hämtade mig så red vi en liten kortis och Bingó bara passtakta i tölten mer eller mindre, Han ska nog få vila imorogn tror jag, sen på söndag ska jag testa samma övning som vi körde på lektionen fast med boots för att se om han hittar sin balans lite lättare. Ska ta och väga min lindor för att se om jag kan ha både lindor och boots på tävlingen eller om jag får skippa lindorna =/. Har ju inte råd att köpa lättare boots...

Katten och jag har haft mys idag och legat i soffan och myst och kollat på tv. Så underbart att vara själv hemma :D
Imorgon har jag insläpp med en stallkamrat (ofc) och jag har sådan tur att stallkamraten bor i skogås så hon hämtar upp mig :) Livet på en räkmacka ibland ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: