Trött Carro

Nu är jag superduper trött. Igår var vi iväg med Ford Klubben till Taxinge slott för att fika lite å åka finbilarna. Så den natten fick ja sova 3 timmar, riktig jävla magknip hade jag också senare på eftermiddagen så vi åkte ut en kortis till stallet å mocka å hälsa på häst i hagen, sen när vi kom hem så skulle jag egentligen hjälpa mamma med pajen men jag la mig i sängen och somnade rätt fort. Vaknade sen av att alla gästerna kom. Halv otrevlig var jag väl nästan hela kvällen men vafan.. Mamma fick iaf lite fina presenter :D
Åh just ja, vi stanna på en loppmarknad på väg hem från Taxinge och jag gjorde ett klipp :D Köpte en skitsnygg 50-60 tals skål som skulle kosta 100 kronor, pappa pruta ner till 80 spänn och den är egentligen värd minst 500 :D så jävla nöjd!! och så jävla snygg!!

Inatt fick jag sova lite mer, kanske runt 5 timmar. Sen var de upp med tuppen för vi hade stalltjänst och var i stallet vid halv 8. Bingó humma när jag kom <3, mata hästarna, snacka skit med stallkamraten vi hade stalltjänsten med. Red en sväng ner till Sågen och tillbaka och Bingó var pigg pigg nu när pälsen är borta :D, Fast han vill bara öka och öka i tölten tills vi nästan är uppe i pass fart. Så jag ska nog lägga honom i pass imorgon. Gjorde såhär förut några gånger och det betyder på Bingó språk att han vill släppa loss i flygande pass :) Så det ska han få göra också, sen blir han sådär jätteglad min sötnöt <3<3.. Idag vette fan va vi ska hitta på.. Känns som jag redan har gjort allt jag behöver göra. Och dagen har inte ens börjat. Hur skall detta gå?? :P

Jaja, nu ska jag iaf titta lite på tv å så får vi se vad dagen ger mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: