Vem kan slå Filip och Fredrik??

Hahahahaha xD jag har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde när Filip skulle rida.. Hästen var ju bedårande söt med öronen framåt hela hela tiden xD, och sen hoppa över hindrena? Varför då när man kan kliva. Så jävla söt.
När och om videon kommer upp på youtube så kommer den upp här på bloggen. Så bedårande så de finns inte.

Själv var jag bara en snabbis ut till stallet, mocka 3 boxar, kolla hästar i hagen. Rädda lilla Múska från läskig Greengard som hon hade fastnat med ena hoven i när hon fräckt försökte ta av sig den. Sen var jag och pappa en sväng ut till Lissma Gård med Mustangen och slogs med alla mygg och fan va kallt det blir så fort solen försvinner :'( Det är verkligen höst nu..


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja höst är det allt eftersom man är vrål förkyld =( Kram

2008-09-25 @ 12:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: