WOOOHOOO, ÄNTLIGEN

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ungefär så glad är väl jag just nu :D:D:D:D
För så fort Dascher har bestämmt sig om när dom ska börja med nya schemat så har jag arbete ^^
Shit så underbart :D, jobbiga är att det kan vara till helgen eller om 4:a veckor. Men iaf inom en snar framtid!! :D

Och jag är stolt över mig själv, för jag hitta dit på första försöket!! Samt att jag faktiskt kunde svara på hennes frågor!!
Det är faktiskt sjukt svårt att svara på "beskriv dig själv", "vad är du bra på" , "hur skulle din bästa kamrat beskriva dig" osv osv. Men ja är glad att jag lyckades svara ganska seriöst iaf :D

Sen på centralen ser jag att en byggnadsarbetare står och halvglor på mig till å från men tänker inte mer på det, kliver på pendeln och sätter mig såklart på samma 4:a som han sitter vid, och han sitter där och försöker ta av sig en regnjacka och har typ problem och frågar om jag kan hålla i ärmen så han kan ta av sig jackan, så jag håller i ärmen xD. Sen får han för sig att de är ok att börja ställa frågor till mig, så jag satt där å svara på frågor ett litet tag, och sen undra han va ja gjorde inne i stan å ja svara ju såklart att jag varit på arbetsintervju och fått arbete inom snar framtid och han grattar mig massor xD. Sen avslutar han våran pratstund med "Jag är inte full om du undrar" och ja typ svarar "nej det hoppas jag att du inte är" xD sen vart de lite jobbig tystnad under några minuter sen fick jag äntligen kliva av tåget x)

Och Bingó var ett monster idag men sötast ändå <3, imorgon ska ja nog allt rida igenom honom ordentligt och mjuka upp sidorna, han börjar bli lite väl stel just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: