Hoppning :)

Idag har vi hoppat Bingó och jag, Annica och Múska hoppade också iof :)
Hoppade pyttesmå kryss xD jag är så sjukt feg :o Men Bingó glad som satan och med helikopterskutt xD vadå inte kunna bedöma avstånd? :P
Annica filma lite och jag filmade henne. Film kommer när jag laddat upp på youtube :)




           
Små bilderna är klickbara




Sen fick jag en glad överraskning idag, hämtade ut lite pengar och helt plötsligt var jag mycket rikare än dagarna innan. Varför då undrade jag och kollade upp allt här hemma.
Visa sig att semesterersättningen kommit från jobbet jag hade under Vintern.
Trodde jag att jag redan hade fått med sista lönen men tydligen inte.
Glad blev jag iaf ^^


Kommentarer
Postat av: BaraM

vad pengar kan glädja..dessutom mkt rikare...grattis..xD

2009-04-26 @ 20:13:35
Postat av: Fia

Haha, hoppa är kul! Har me lite lust på det, vill hoppa högt men är läskigt så håller mig till pyttehinder ^^



Men fan va kul!! :D :D Det är det som gör dagen; pengar, haha ;9

2009-04-26 @ 23:34:54
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: