Ibland slår jag på stort och är snäll!

Idag har jag hunnit med mycket. Trots att jag inte kom upp förrens halv 12 (a). Fan måste börja vända tillbaka på dygnet. Så jävla tråkigt däremot att vara uppe tidigt när man inte ska göra något direkt :P
Iaf, var snäll och plocka undan lite vinterkläder idag. Sen fick jag någon sorts städmani och började tvätta alla fönster O.o 1timme tog det och litenkatt var med heeela tiden xD
Sen for vi till stallet. Mamms fick äran att betesträna Bingó. Uppe i 30min nu :P haha, måste gå sakta fram annars blir han så dålig i magen! Suck. Bara mocka och mata idag och betesträna som skrivet!
Sen åkte vi till eko (världens mest underbar affär), dom hade fått in min hårfärg så imorgon ska jag färga håret igen ^^. HÄRLIGT! Sen for papps och jag till bauhaus för att köpa lite packningar och en ny koppling till vattenslangen. Hem göra middag, käka middag och sen ut och tvätta mammas bil :)
Som sagt, hann med en del idag ändå ^^ juste ja, har ringt hovis också, som kommer ut på onsdag!.

Nu ska jag hänga lite tvätt och slänga in en till maskin ^^. Jag ska fan ha en guldstjärna för idag! Så snäll som jag är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: