Passråtta

Va kul de är när hästen bara säger PASS vad man än gör >.< red lite på ridbanan först och bara passtaktig tölt eller 4taktig trav. Fick dock till traven helt ok efter lite arbete! Sen ner på ovalen för att lösgöra med lite galopp. AHA sa Bingó och la sig i pass!! (utan klockor, jag bad till gud över att han inte skulle kliva på sig eller kliva av skorna). Sen 4taktig galopp, passinslag >.< fick dock till galoppen när Bingó vart trött xD men shit alltså... Får se vad de är för väder imorgon men det lutar åt en tur längst vägen med lite passläggningar haha :P Hoppas han är lika glad i vågen då iaf ^^.


Kommentarer
Postat av: Annica

Äh vafan, pass på volt säger jag bara ;)

2009-04-16 @ 21:41:33
Postat av: Anonym

Pass är kul när man vill ha pass, annars kan det vara lite störigt, när det bråkar med alla andra gångarter

2009-04-16 @ 22:27:10
Postat av: Stephi

Pass är kul när man vill ha pass, annars kan det vara lite störigt, när det bråkar med alla andra gångarter

2009-04-16 @ 22:27:44
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: Fia

Meeh, bingisen :) Så där är min kuse också, roligt va ;D Ta å lag dig hit nu så vi får fason på han! Haha ^^ Meeeen... jag vill se passbilder :o :D faktiskt enda gångarten jag inte sett på bingo tror jag ^^

2009-04-16 @ 23:12:39
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

men Fia hästar har fan inget pass...så några passbilder finns inte på Bingo..:DDD

2009-04-17 @ 13:07:11
Postat av: Lisa

Men asså .. att lägga pass brukar inte direkt hjälpa när hästen inte går rent i någon gångart och har en för tung ryttare. Såklart att han inte orkar bära dig på rätt sätt!!

2009-04-17 @ 15:49:27
Postat av: Fia

sry, måste skriva åt han, DET HAR DE VIIIISST XD (A)

2009-04-17 @ 23:30:35
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: