Så sjukt onödigt.

Nu är inte jag en sådan person som bryr mig om vad folk säger om mig. Jag vet mina fel och brister men vet också att ni alla inte vet bakgrunden till allt som jag och min häst går igenom. Att kommentera något så onödigt visar bara hur omogen du är. Jag var fullt medveten om att min häst gick på bogarna till och från. Jag vet också att man faktiskt kan bli nervös och glömma bort det faktum att man ska rida ordentligt och inte sitta och åka häst på en tävling.
Det du däremot inte vet är hur vi är hemma på ridbanan, vilka kommentarer jag får och jag tror helt ärligt inte att min häst skulle ge mig allt han ger mig om han inte orkade! Han klara min vikt galant. Visst jag behöver gå ner men han klarar det utan problem! Annars hade jag faktiskt inte ridit på honom. Att du inte ens vågar skriva ditt namn tycker jag är lågt. Stå för det du tycker så KANSKE jag kan respektera det du skrev, respektera din åsikt. Men just nu är din åsikt en fjärt i rymden för mig.

Kom igen den dagen du vågar prata med mig ansikte mot ansikte. Jag kan ta det, frågan är om DU vågar? Men man vet aldrig, du verkade ju grymt modig som anonym kommentator på en blogg. Modigt och väldigt moget!

Och jag vet faktiskt inte varför jag skrev detta inlägg. Antagligen för att berätta för dig, att jag har läst ditt onödiga inlägg, samt att jag tog mig tiden att skriva detta inlägg för att visa att jag bryr mig om min häst. Och att du har lite förutfattade meningar.


Kommentarer
Postat av: Fia

oj gud... Vet inte vad hon (tycker det oftast är en hon...) har skrivit, men fy fan säger jag bara! Jag blev uppriktigt ledsen för det! Kunde ju ha kollat lite bak också, tagit reda på fakta och inte bara kasta ur sig något så urbota dumt!



Och anonymt ännu till, jeez...

2009-04-15 @ 00:00:16
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

"vajjert"..carro..!!!!...det skötte du bra...

2009-04-15 @ 16:10:17
Postat av: Stephi

Jag tycker iaf att du och Bingó verkar vara a perfect match, och att DU är stark som tog er igenom spaten och tagit er ut på tävlingsbanorna igen. Sen va dessa jäkla anonyma har att säga är bara skit, dom är säkert bara avundsjuka på att du har en fin häst som du kan rida.

Creds till dig Carro

2009-04-15 @ 23:38:42
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh tack :) va glad jag blir av er snälla människor :'D

Tur att ni finns ^^

2009-04-15 @ 23:50:01
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: