Solen ljög, det var kallt ute!

Fan, jag som trodde det skulle vara varmt ute idag med. Glad och redo gick jag ut på altanen med lunch, bok och solglasögon. För att inse att det blåste och att solen inte alls värmde lika mycket idag som igår. Käkade lunchen ute iaf! Och läste ett kapitel (som var på typ 30sidor) sen gick det inte längre. Så sjukt kallt om alla kroppsdelar.
Litenkatt ville fortsätta vara ute så det fick han vara alldeles själv. Jag drog mig in och satte mig i soffan och degade ist. Sen var jag duktig också och hängde tvätt, la in ny tvätt i tvättmaskinen, la in tvätt i torktumlaren och la in ännu mera tvätt i tvättmaskinen. Jag har inga problem med att plocka in saker i tex, tvättmaskin eller diskmaskin. Men de är ju så sjukt tråkigt att plocka ur dom så det finns inte >.<

Kollat upp vad de ska kosta att kastrera katten hos närmaste veterinär. 650 kronor. Men just nu prioriteras min tatuering faktiskt! Litenkatt får fan ta å våra riktig hankatt ett tag till. Jag vill ha min tatuering på Bertil (för matte saknar honom jättemycket)

Tacka vet jag stallkamrater som så snällt anlitar mig som 1:a mockare ;D så jag har faktiskt snart råd att göra min tatuering. Eller ja, jag har råd nu också, men då är jag helt pank xD så jag väntar ett liiiitet tag till iaf :) Men snart så, fan va underbart! Bara titta ner på armen och se kissekatten <3 :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: