tävlingsmiss, bättre lycka nästa gång!

är helt slut i kropp och sinne -.-

Lite dåligt anordnad tävling måste jag säga.
I 6timmar stod Bingó uppbunden vid transporten för att det inte fanns boxar eller möjighet att göra hage?!?
6timmar innan jag ens började pyssla och göra iordning honom bara för att de vart så försenade.
Iaf, Bingó var lite hej å hå i början av framridningen. Fick honom att lyssna helt ok och tillslut släppte han till ganska bra.
Rider in på banan och glömmer bort att rida och det blir passtakt. Kommer på att man kanske ska rida och takten rättar till sig och formen kom när jag började rida i korta tempot tölt. fick 3,5 och 4:a för den. Byter varv och kör ökad tölt i andra varvet. får två 5:or för den. sjukt dåligt snittpoäng men vafan..

Skyller på omständigheterna ja, 6timmars väntan, första tävlignen för säsongen. är ju 2:a tävlingen på hur länge som helst. 1 liten skittävling förra säsongen när vi var lite under igångsättning typ.. SÅ ja, bättre lycka nästa gång

ursäkta för rörigt inlägg men som sagt är helt slut.
Bilder finns att se på bdb!!

Lägger ut 3 bilder här iaf, bara för att han är så söt ;D


en söt Bingó uppbunden vid transporten



börjar lossna vid framridningen



Ber om ursäkt för sitsen här men ögonblicksbild :P

Synd att man själv ska klanta till allt när de väl gäller.
Aja fler tävlingar till sommaren, då kommer vi in i rutinerna igen!
Då jävlar, DÅ blir vi farliga (för då har vi hunnit träna lite till (a))


Kommentarer
Postat av: Anonym tjej

Kan hålla med om att de planerar tävlingen lite dåligt.

Vilken jävla idiotisk kommentar här ovan!

2009-04-14 @ 13:04:28
Postat av: Sofie

Vad söt Bingó är på första bilden.

2009-04-14 @ 13:04:56
URL: http://svalurlover.blogg.se/
Postat av: BaraM

asså carro noncha sånt skitsnack..av den anonyma....e faktiskt inget å bry sig om..utan kom igen!!!

2009-04-14 @ 22:44:52
Postat av: Carro

Seriöst bryr jag mig inte. Jag vet mina fel och brister. Men att inte våga stå för sin åsikt är både fegt och omoget.

2009-04-14 @ 23:38:13
URL: http://whyevenbother.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har också fått taskiga kommentarer,men de idioterna ska man inte bry sig om!

2009-04-15 @ 14:56:01
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: